Ovládají vaši zaměstnanci umění efektivních rezervací a zvýšení tržeb prostřednictvím upsellingu? Tento kurz je naučí, jak efektivně nabízet další služby, které nejen posílí vztahy s vašimi hosty, ale také významně zvýší vaše příjmy.
Pro koho je kurz určen: Tento kurz je ideální pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v oblasti rezervací a zvlášť upsellingu. Je vhodný pro recepční v malých provozech, pracovníky rezervačního oddělení, supervisory, vedoucí rezervačních oddělení, provozní a majitelé hotelů a penzionů.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?
Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?
Poznejte základy psychologie zákazníků. Naučte se rozeznat typy zákazníků. Jak s nimi jednat.
Ovládají vaši zaměstnanci základní gastronomická pravidla pro obsluhu a využívají
současné trendy? Na tomto kurzu se to naučí. Zákazníci
a hosté jsou stále náročnější. Proto vaši zaměstnanci potřebují znát také základy
psychologie zákazníků. Naučí se rozeznat
typy zákazníků a jak s nimi jednat.
Co kurz účastníkům přinese: Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšení se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim můžete předejít. Zlepšení úspěšnosti prodeje.. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.
Pro koho je seminář určen? Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Objevte svět umělé inteligence (AI)v hotelnictví spolu s Akademii AHR. Chcete zjistit, jak Vám může Umělá inteligence a její nástroje pomoci zefektivnit Vaši každodenní práci? Chcete se dozvědět, jak zvýšit pomocí umělé inteligence vaši kreativitu a naučit se správně využívat nástroje AI? Poznejte, jaké jsou příklady a marketingové využití v praxi.
Ve spolupráci s AI Institutem exkluzivně vytvořeno pro potřeby hoteliérů.
Kurz je určen:
ředitelům hotelu, Marketingovým specialistům, správcům sociálních sítí a všem klíčovým zaměstnancům, kterých se dotýkají marketingové úkony.
Kdy kurz využít
Při každodenní práci napříč organizační strukturou, například u tvorby obsahu, brainstormingu nových nápadů, reportingu, práce s daty nebo tvorby vizuálů.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky.
Víte, že recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení? Víte, že vše na hotelu či penzionu začíná a končí na recepci? Chcete vše poznat na konkrétních názorných příkladech ze života?
Seminář je veden názornou, zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi.
Je určen pracovníkům recepce, supervizorům, vedoucím směny, příp. i pracovníkům v první linii, kteří přicházejí do kontaktu s hostem.
Co Vám kurz přinese:
Seznámíte se krom obvyklých rutinních procedur s problematikou správného vystupování a profesionální komunikace pracovníků recepce s hostem. Jak proaktivně řešit potřeby zákazníků a předcházet konfliktům. Naučíte se, na co se při komunikaci zaměřit. Osvojit si techniky prozákaznického přístupu (co do úst a mezi gesta recepčního patří a co naopak nepatří). Zjistíte přesně, v čem spočívá skutečná profesionální péče o hosty, která zásadním způsobem ovlivňuje jejich celkovou spokojenost. Pozornost je věnována důležitosti vedení informačních toků a spolupráce a efektivní komunikace mezi střediskem recepce a ostatními odděleními hotelu. Procvičíte si jak a kdy využít proaktivní nabídky služeb.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete být dobře psychologicky připraveni na krizové situace ve vašem hotelu či restauraci?
Potřebujete si být více jistí tím, jak se zachovat, když se ve vašem provozu stane nenadálá stresující událost, jako např. závažný úraz, živelná katastrofa nebo třeba přepadení či se setkáte s agresivním chováním? Zkrátka chcete být lépe připraveni na mimořádné krizové situace ve vašem provozu?
Kdy kurz využít
To, co se na kurzu naučíte, využijete v praxi, když se setkáte s nenadálou mimořádnou událostí v provozu. Jako např. náhlé úmrtí či úraz, živelná katastrofa, násilí, přepadení či vloupání, krádež, výhružný telefonát., ale i kontaktu s agresivním hostu a další. Tyto situace, ale můžete zažít i ve vašem každodenním životě, když se potřebujete uklidnit před náročným úkolem nebo se prostě jen tak chcete cítit lépe a být lépe psychicky připraveni na to, co nám běžný život přináší.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete se ponořit hlouběji do světa umělé inteligence a rozšířit své schopnosti využívání AI ve Vaší profesionální praxi? Hledáte způsoby, jak dále zefektivnit Vaši každodenní práci a kreativně využívat pokročilé AI nástroje? Přemýšlíte nad tím, jaké nové možnosti a aplikace umělé inteligence mohou přinést do Vašeho oboru?
Kurz je určen:
Pokročilý kurz je určen pro ředitele hotelu, marketingové specialisty, správce sociálních sítí a všechny klíčové zaměstnance, kteří již mají zkušenosti s AI a chtějí své znalosti a dovednosti posunout na vyšší úroveň.
Co Vám kurz přinese:
V rámci tohoto pokročilého kurzu se účastníci ponoří hlouběji do světa umělé inteligence. Kurz je navržen tak, aby rozšířil a prohloubil znalosti o funkčních principech generativní umělé inteligence. Účastníci se seznámí s pokročilými technikami a postupy pro efektivní využití AI ve své profesní praxi. Získají přehled o nejnovějších AI nástrojích na trhu, které mohou integrovat do svých pracovních procesů, aby zvýšili svou efektivitu a inovativnost.
Program kurzu:
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky.
Zajímáte se o sledování a řízení nákladů na úseku Housekeepingu související s fluktuací či absencí pracovníků? Řešíte, jaká je motivace a spokojenost členů Vašeho týmu? Nebo Vás zajímá vše, co se vzdělávání pracovníků Housekeepingu týká?
Porozumíte lépe řízení nákladů. S přihlédnutím k tomu, že jeden z největších nákladů, a nejen na oddělení Housekeepingu, představují náklady na zaměstnance.
Naučíte se definovat vzdělávací potřeby a sestavit tréninkové plány, které zaujmou a zajistí profesní rozvoj Vašeho týmu. Jak efektivně rozvíjet zaměstnance a využívat nové trendy ve vzdělávání. Co lze očekávat od řadových zaměstnanců, jak je motivovat, jak je trénovat a jak si je i udržet
Kurz je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí. Stejně jako řadovým zaměstnancům, kteří si chtějí osvojit praktiky efektivní komunikace.
Seminář je volným pokračováním seminářů Housekeeping I. a II. Absolvování těchto modulů není podmínkou k účasti na modulu III.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Máte už znalosti základů Revenue Managementu z předchozích kurzů či publikací a chcete si vyzkoušet, jak funguje příprava předpovědi tržeb či rozpočtu? Pojďte s námi zjistit, jak funguje svět Revenue managementu a jak naše rozhodnutí o cenové politice mohou změnit finanční výsledky.
Co Vám kurz přinese:
Kdy kurz využít
Kurz je určen:
Revenue managerům, majitelům hotelů, vedoucím rezervačního oddělení či oddělení recepce, kteří pracují s cenou a segmentováním ubytovacích kapacit a v budoucnu je čeká práce na přípravách rozpočtu nebo forecastu. Pro pracovníky, kteří již mají alespoň částečný teoretický základ Revenue managementu z předchozích kurzů či publikací a chtějí si znalosti rozšířit. Kurz není příliš vhodný pro povozy menšího formátu.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Pro velký zájem, vypsán nový termín tohoto kurzu.
Chcete zjistit, proč je hotelový marketing tak důležitý? Naučit se spravovat sociální sítě? Umět nastavit a vytvořit efektivní reklamy? Zvýšit povědomí o vaší značce? Budovat vztahy s médii?
Co Vám kurz přinese: Všichni to víme, dobrý marketing je v dnešním světě základním stavebním kamenem pro úspěšný business.
Kurz je určen:
Marketingovým koordinátorům, specialistům nebo manažerům, majitelům hotelů, správcům obsahu webu a sociálních sítí. Pro všechny, kteří se zajímá o marketing PR nebo chtějí s marketingem začít.
Kdy kurz využít
Pokud se potřebujete se seznámit s hotelovým marketingem, digitálními nástroji, sociálními sítěmi a aplikacemi a dát vaší marketingové komunikaci strukturu.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Ovládají vaši zaměstnanci umění efektivních rezervací a zvýšení tržeb prostřednictvím upsellingu? Tento kurz je naučí, jak efektivně nabízet další služby, které nejen posílí vztahy s vašimi hosty, ale také významně zvýší vaše příjmy.
Pro koho je kurz určen: Tento kurz je ideální pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v oblasti rezervací a zvlášť upsellingu. Je vhodný pro recepční v malých provozech, pracovníky rezervačního oddělení, supervisory, vedoucí rezervačních oddělení, provozní a majitelé hotelů a penzionů.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?
Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?
Poznejte základy psychologie zákazníků. Naučte se rozeznat typy zákazníků. Jak s nimi jednat.
Ovládají vaši zaměstnanci základní gastronomická pravidla pro obsluhu a využívají
současné trendy? Na tomto kurzu se to naučí. Zákazníci
a hosté jsou stále náročnější. Proto vaši zaměstnanci potřebují znát také základy
psychologie zákazníků. Naučí se rozeznat
typy zákazníků a jak s nimi jednat.
Co kurz účastníkům přinese: Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšení se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim můžete předejít. Zlepšení úspěšnosti prodeje.. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.
Pro koho je seminář určen? Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Objevte svět umělé inteligence (AI)v hotelnictví spolu s Akademii AHR. Chcete zjistit, jak Vám může Umělá inteligence a její nástroje pomoci zefektivnit Vaši každodenní práci? Chcete se dozvědět, jak zvýšit pomocí umělé inteligence vaši kreativitu a naučit se správně využívat nástroje AI? Poznejte, jaké jsou příklady a marketingové využití v praxi.
Ve spolupráci s AI Institutem exkluzivně vytvořeno pro potřeby hoteliérů.
Kurz je určen:
ředitelům hotelu, Marketingovým specialistům, správcům sociálních sítí a všem klíčovým zaměstnancům, kterých se dotýkají marketingové úkony.
Kdy kurz využít
Při každodenní práci napříč organizační strukturou, například u tvorby obsahu, brainstormingu nových nápadů, reportingu, práce s daty nebo tvorby vizuálů.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky.
Víte, že recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení? Víte, že vše na hotelu či penzionu začíná a končí na recepci? Chcete vše poznat na konkrétních názorných příkladech ze života?
Seminář je veden názornou, zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi.
Je určen pracovníkům recepce, supervizorům, vedoucím směny, příp. i pracovníkům v první linii, kteří přicházejí do kontaktu s hostem.
Co Vám kurz přinese:
Seznámíte se krom obvyklých rutinních procedur s problematikou správného vystupování a profesionální komunikace pracovníků recepce s hostem. Jak proaktivně řešit potřeby zákazníků a předcházet konfliktům. Naučíte se, na co se při komunikaci zaměřit. Osvojit si techniky prozákaznického přístupu (co do úst a mezi gesta recepčního patří a co naopak nepatří). Zjistíte přesně, v čem spočívá skutečná profesionální péče o hosty, která zásadním způsobem ovlivňuje jejich celkovou spokojenost. Pozornost je věnována důležitosti vedení informačních toků a spolupráce a efektivní komunikace mezi střediskem recepce a ostatními odděleními hotelu. Procvičíte si jak a kdy využít proaktivní nabídky služeb.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete být dobře psychologicky připraveni na krizové situace ve vašem hotelu či restauraci?
Potřebujete si být více jistí tím, jak se zachovat, když se ve vašem provozu stane nenadálá stresující událost, jako např. závažný úraz, živelná katastrofa nebo třeba přepadení či se setkáte s agresivním chováním? Zkrátka chcete být lépe připraveni na mimořádné krizové situace ve vašem provozu?
Kdy kurz využít
To, co se na kurzu naučíte, využijete v praxi, když se setkáte s nenadálou mimořádnou událostí v provozu. Jako např. náhlé úmrtí či úraz, živelná katastrofa, násilí, přepadení či vloupání, krádež, výhružný telefonát., ale i kontaktu s agresivním hostu a další. Tyto situace, ale můžete zažít i ve vašem každodenním životě, když se potřebujete uklidnit před náročným úkolem nebo se prostě jen tak chcete cítit lépe a být lépe psychicky připraveni na to, co nám běžný život přináší.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete se ponořit hlouběji do světa umělé inteligence a rozšířit své schopnosti využívání AI ve Vaší profesionální praxi? Hledáte způsoby, jak dále zefektivnit Vaši každodenní práci a kreativně využívat pokročilé AI nástroje? Přemýšlíte nad tím, jaké nové možnosti a aplikace umělé inteligence mohou přinést do Vašeho oboru?
Kurz je určen:
Pokročilý kurz je určen pro ředitele hotelu, marketingové specialisty, správce sociálních sítí a všechny klíčové zaměstnance, kteří již mají zkušenosti s AI a chtějí své znalosti a dovednosti posunout na vyšší úroveň.
Co Vám kurz přinese:
V rámci tohoto pokročilého kurzu se účastníci ponoří hlouběji do světa umělé inteligence. Kurz je navržen tak, aby rozšířil a prohloubil znalosti o funkčních principech generativní umělé inteligence. Účastníci se seznámí s pokročilými technikami a postupy pro efektivní využití AI ve své profesní praxi. Získají přehled o nejnovějších AI nástrojích na trhu, které mohou integrovat do svých pracovních procesů, aby zvýšili svou efektivitu a inovativnost.
Program kurzu:
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky.
Zajímáte se o sledování a řízení nákladů na úseku Housekeepingu související s fluktuací či absencí pracovníků? Řešíte, jaká je motivace a spokojenost členů Vašeho týmu? Nebo Vás zajímá vše, co se vzdělávání pracovníků Housekeepingu týká?
Porozumíte lépe řízení nákladů. S přihlédnutím k tomu, že jeden z největších nákladů, a nejen na oddělení Housekeepingu, představují náklady na zaměstnance.
Naučíte se definovat vzdělávací potřeby a sestavit tréninkové plány, které zaujmou a zajistí profesní rozvoj Vašeho týmu. Jak efektivně rozvíjet zaměstnance a využívat nové trendy ve vzdělávání. Co lze očekávat od řadových zaměstnanců, jak je motivovat, jak je trénovat a jak si je i udržet
Kurz je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí. Stejně jako řadovým zaměstnancům, kteří si chtějí osvojit praktiky efektivní komunikace.
Seminář je volným pokračováním seminářů Housekeeping I. a II. Absolvování těchto modulů není podmínkou k účasti na modulu III.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Máte už znalosti základů Revenue Managementu z předchozích kurzů či publikací a chcete si vyzkoušet, jak funguje příprava předpovědi tržeb či rozpočtu? Pojďte s námi zjistit, jak funguje svět Revenue managementu a jak naše rozhodnutí o cenové politice mohou změnit finanční výsledky.
Co Vám kurz přinese:
Kdy kurz využít
Kurz je určen:
Revenue managerům, majitelům hotelů, vedoucím rezervačního oddělení či oddělení recepce, kteří pracují s cenou a segmentováním ubytovacích kapacit a v budoucnu je čeká práce na přípravách rozpočtu nebo forecastu. Pro pracovníky, kteří již mají alespoň částečný teoretický základ Revenue managementu z předchozích kurzů či publikací a chtějí si znalosti rozšířit. Kurz není příliš vhodný pro povozy menšího formátu.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Pro velký zájem, vypsán nový termín tohoto kurzu.
Chcete zjistit, proč je hotelový marketing tak důležitý? Naučit se spravovat sociální sítě? Umět nastavit a vytvořit efektivní reklamy? Zvýšit povědomí o vaší značce? Budovat vztahy s médii?
Co Vám kurz přinese: Všichni to víme, dobrý marketing je v dnešním světě základním stavebním kamenem pro úspěšný business.
Kurz je určen:
Marketingovým koordinátorům, specialistům nebo manažerům, majitelům hotelů, správcům obsahu webu a sociálních sítí. Pro všechny, kteří se zajímá o marketing PR nebo chtějí s marketingem začít.
Kdy kurz využít
Pokud se potřebujete se seznámit s hotelovým marketingem, digitálními nástroji, sociálními sítěmi a aplikacemi a dát vaší marketingové komunikaci strukturu.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Nenašli jste pro vás potřebná témata?
Raději byste měli kurz na klíč ve vašem zařízení dle konkrétních přání a požadavků?
Rádi pro vás takový kurz zorganizujeme, přesně šitý na požadavky a potřeby vaší organizace. Mimo speciální ceny za tento kurz (od 24 000 Kč + DPH) a školení ve vaší organizaci máte možnost do skladby školení přímo zasáhnout. Veškeří naši lektoři jsou odborníci z oblasti hotelnictví či gastronomie s dlouholetou praxí. Dokáží předat mnoho potřebných a cenných praktických informací.
Za podpory ÚP Jeseník – projekt POVEZ II se nám podařilo vyřídit 6-ti denní vzdělávací kurz pro zaměstnance gastro-provozu. Po osobní zkušenosti se vzdělávacími kurzy, které pořádá AHR ČR jsme ve výběrovém řízení vybrali asociaci a lektora Ing. Radka Pálku.
Školení bylo velikým přínosem a „nastartováním“ personálu - převážně kuchařů. Ing. Pálka svým profesním přístupem zaujal, otevřel nové možnosti ve směřování gastronomie, ukázal netušené možnosti zpracování surovin, jednoduchost a rychlost přípravy pokrmů. Velmi doporučuji pro gastro provozy, které mají stálý personál a mají zájem o zvýšení kvality, zpracování surovin, profesní rozhled. Kurz byl od začátku až do úplného konce nabitý informacemi a praktickými ukázkami.
Ještě jednou děkuji za celý kolektiv Areálu Skiland Ostružná.
Pro sérií kurzů na klíč pro nás byla Akademie AHR jasná volba.
Již několikrát jsme s Akademií spolupracovali a vždy bylo vzdělávání účastníky kurzů velice pozitivně hodnoceno. A pokud něco funguje bezvadně, nevidím důvod ke změně.
Zaměstnanci byli nadmíru spokojeni. Vzhledem k tomu, že lektoři jsou nejen velice zdatní ve výuce, ale v naprosté většině jsou to lidé, kteří v hotelech přímo pracovali a dosáhli vysokých postů, mohli účastníkům vše vysvětlit na praktických příkladech. Dle mého názoru je toto asi největší bonus, které kurzy přinášejí.
S kurzy Akademie AHR jsem se poprvé setkal v rámci podpory ze strany ESF, kde jsem absolvoval osobně několik z nich. Na základě osobní zkušenosti a nabídce širokého portfolia přizpůsobitelné pro různé pozice napříč naší společností, jsem se rozhodl zařadit akademii do externího vzdělávacího programu.
Kromě sdílení poznatků mezi členy ve skupině i širší rozhled v oboru, možnost srovnání, a i celkově positivní injekci pro osobní rozvoj v oblasti gastronomie. Celkově hodnotíme kurzy , a to i z pohledu našich zaměstnanců, velice kladně
Kurzy pořádané Akademií AHR jsou jedinečnou možností, jak si vhodně doplnit vzdělání i rozhled v oboru. Velmi si vážím pečlivého přístupu se kterým jsou vybírány témata a osobnosti které přednášejí. Ochotně se dělí o své zkušenosti a přispívají tak k profesionalizaci a zvyšování standardů, a to nám přece všem jde. Rád jsem využil možnost navštívit některé kurzy osobně a na jiné poslal své kolegy. Jejich přínos se zhodnotil v provozu hotelu i v osobní rovinně. Rozhodně doporučuji tuto příležitost využít.
Rádi se ve své práci rozvíjíme, zdokonalujeme a chceme našim klientům přinášet služby na profesionální úrovni i na takovém „malém, městě jako je Nové Město nad Metují. Nabídka kurzů AHR je velmi rozsáhlá a zabývá se jednotlivými činnostmi, které jsou v hotelovém a restauračním provozu k užitku nejen samotným zaměstnancům, ale užšímu vedení, které má skvělou možnost rozšíření obzorů za hranice vlastního řízení provozu. Naším hnacím motorem sice není jen odlišení se od konkurence, ale díky kurzům, školením a podpoře je určitě tento rozdíl hmatatelnější.
Akademie nám do slova otevřela oči a pomohla nám nastartovat v našem podniku sled změn, které přispěly nejen ke zvýšení celkového obratu, ale díky kurzům máme stabilnější tým, pracujeme efektivněji a s větší radostí, vidíme výsledky. I přesto, že spoustu věcí již známe, stále se díky lektorům, kteří se snaží vždy zapojit každého z uchazečů, dozvídáme nové věci, jiné způsoby a úhly pohledů na dané téma. Navzájem jsme si inspirací a pokaždé odcházíme s něčím novým. Jednoduše víme, že je vždy, co zlepšovat a kurzy akademie jsou nám v tomto směru velkým pomocníkem.
V minulosti jsem se sám, nebo moji kolegové vzdělávali prostřednictvím Akademie AHR. Přebrané informace od lektorů byly přínosem v mé řídící práci, jelikož v současné době je odevzdávání a sdílení informací či zkušeností výhodou. Doba je velmi rychlá a je správné vzdělávat se v oboru, abychom hotelnictví posouvali vpřed. Tématika kurzů byla pečlivě vybírána a organizace kurzů probíhala v duchu přátelské atmosféry a vždy ke spokojenosti nás, účastníků kurzů.
Podmínkou kvalitní přípravy mladých studujícíh lidí je erudovaný pedagogický sbor na vysoké úrovni. Pro udržení vysoké profesní úrovně odborných pedagogů je velmi důležité další profesní vzdělávání v oboru, který daný pedagog vyučuje. Pro tento další profesní rozvoj využívají naši odborní vyučující především semináře a kurzy Akademie AHR ČR, a to pro jejich vysokou odbornou úroveň, profesionální přístup lektorů i organizačního týmu, zařazení atraktivních aktuálních témat a informací o nejnovějších trendech.
Kurzy byly převážně interaktivně zaměřené a probíhaly nejen v učebnách, ale i na pracovištích našich zaměstnanců. Díky tomuto přístupu si zaměstnanci osvojené vědomosti a znalosti mnohem více přisvojili a běžně je používají v rámci plnění každodenních pracovních činností. Vzdělávacích kurzů se účastnili nejen provozní pracovníci, kteří si rozšířili a upevnili profesní znalosti ve svém oboru, ale i vedoucí zaměstnanci, kteří absolvovali tzv. soft skills kurzy na vedení a rozvoj svých týmů i sebe samých.
Aby člověk viděl náš business v souvislostech a hlavně profesně nezakrněl, je třeba občas vyběhnout z našich provozů. Akademie je podle mě skvělá cesta jak sebe a své zaměstnance osobně rozvíjet a také způsob jak navázat cenné kontakty s kolegy. Osobně jsem si mnoha kurzy prošel a mohu je vřele doporučit. Navíc má učebna v AHR skvělou kávu, tak vyražte za vzděláním!